Posted in ניקוי רעלים

המודעות לאורח חיים בריא ולתזונה הוליסטית גברה בשנים האחרונות על הרצון שלנו לאכול מהכל והרבה. אך למרות הניסיון לאכול בצורה נכונה ולהכניס לגוף רק מוצרי מזון בריאים עדיין אורח החיים המודרני גורם לנו לעיתים קרובות לפגוש פנים מול פנים, דרך מערכת העיכול, רעלנים שונים שנמצאים במזון שאותו אנחנו אוכלים. הכנסת תפריט לניקוי רעלים אל שגרת החיים שלנו וביצוע סילוק של רעלים פעם בכמה שבועות או חודשים, דרך תפריט מיוחד או דרך דרכים נוספות שמוצעות על ידי הרפואה המשלימה והרפואה הקונבנציונלית, יכולים לעזור לנו להתגבר על הבעיה הזו ובסופו של דבר – להרגיש הרבה, אבל הרבה, יותר טוב.

ניקוי רעלים מהגוף

ניקוי רעלים מהגוף

ניקוי רעלים – תפריטים רבים ומגוונים לו

רבים שרוצים להתנסות בניקוי רעלים מפחדים מהסגפנות שמשוייכת לתהליך זה. מי שאינו יודע ממש מהו תהליך ניקוי רעלים מדמה לעצמו תהליך שבו אנחנו שותים אך ורק מים או נוזלים שקופים אחרים, אוכלים רק מאכל אחד חד גוני, ללא טעם או תבלון, במשך זמן רב ובכך מנקים למעשה את הכבד והכליות, שני האיברים שסופגים את רוב המכה כשמדובר ברעלים שנכנסים לגוף. כיום תפריט ניקוי רעלים הוא מתקדם יותר ואפילו אפשר להנות ממנו.

הנה כמה דוגמאות של תפריט לניקוי רעלים שאפשר לעמוד בו.

דיאטת אורז? לא רק

תפריט לניקוי רעלים שנחשב ליעיל ואפקטיבי מאד הוא דיאטת האורז. דיאטת אורז מבוססת למעשה על ארוחות שכוללות מנת אורז, רצוי אורז מלא, לצד ירקות ירוקים שונים. הדיאטה היא הדרגתית. בתחילה אוכלים רק אורז עם מעט כורכום או ללא תבלון בכלל. לאחר מכן מוסיפים ירקות ירוקים ולבסוף, ניתן להוסיף גם ירקות כתומים. שתי קבוצות ירקות אלו נחשבות למנקות את הגוף מרעלים. יחד עם האורז המלא, על הסוגים השונים שלו, מדובר בארוחה שניתן לעמוד בה. יש לעקוב אחר תפריט לניקוי רעלים זה לאורך שלושה שבועות כדי להגיע לתוצאות טובות ולנקות את הגוף.

מיצים, מיצים, ועוד קצת מיצים

אחת הדרכים לבצע ניקוי רעלים בצורה יעילה היא לבטל לגמרי את המזון המוצק למשך מספר ימים ולעבור לנוזלים. כמו שאמרנו קודם תפריט לניקוי רעלים שמבוסס על נוזלים לא חייב להיות חד גוני וקשה לביצוע. תפריט לניקוי רעלים באמצעות נוזלים כולל מיצים מכל הסוגים והמינים, ביניהם אפשר למצוא מיצי פירות וירקות מפירות הדר, גזר, סלרי, נבט חיטה, תפוחים, פירות יער ופירות וירקות רבים נוספים. בנוסף אפשר להכין מרקים, תה ירוק, קפה ללא חלב ועוד.  התפריט הזה מאפשר ניקוי מרעלים במהלך טווח זמן קצר מאד, של כמה ימים, ולכן קל יותר לשמור על השגרה.

אלו הן רק דוגמאות מעטות של תפריט לניקוי רעלים שאפשר למצוא כיום וליישם כדי להיפטר מהרעלים שבכבד, בכליות ובתאי הגוף. זוהי לא רק פעולה חשובה כדי לשמור על הבריאות שלנו, אלא גם כדי ליצור תחושה של התחדשות, להרגיש טוב יותר מנטלית ולדעת שלמרות האתגר, הצלחנו לתת לגוף שלנו מתנה גדולה.