Posted in ניקוי רעלים

ניקוי רעלים הפך בשנים האחרונות לדרך המהירה, היעילה והבטוחה ביותר לסלק רעלים מהגוף. סדר היום התזזיתי שלנו מחייב אותנו לפעמים לנקוט בפעולות מהירות ולא להתמסר לדיאטת ניקוי רעלים שיכולה לקחת שבועות ארוכים. תהליך סילוק רעלים מהגוף בשיטת לייף קלין נמצא בטוח, מהיר ויעיל במיוחד. במאמר זה ננסה לשפוך אור על התהליך.

תהליך סילוק רעלים – איך זה עובד?

תהליך סילוק הרעלים מהגוף בשיטת לייף קלין מתבצע בקלות במעבדות החברה. הטיפול שנקרא גם טיפול קולון הידרותרפיה מתבצע בטווח של כ-40 דקות. במהלך הטיפול שוהה המטופל בחדר פרטי ושקט, כאשר אפילו המטפל האחראי לא נמצא בחדר במהלך הטיפול ושולט מרחוק במה שקורה, כדי להעניק לאותו אדם את הפרטיות המתבקשת.
מערכת מתקדמת מעבירה באמצעות צינורית דקיקה מים חמימים בטמפרטורת החדר אל תוך המעי הגס. המים החמימים שוטפים את פנים המעי ויוצרים גירוי של מערכת העיכול בדומה לתהליך הוצאה טבעית של פסולת מהגוף. בעקבות החדרת הנוזלים, נשטפים החוצה שיירי מזון, רעלים ואשפה שנמצאת במעי הגס – כל אלו מובלים החוצה באמצעות צינורית. התהליך חוזר על עצמו מספר פעמים במהלך הטיפול, כך שבסיומו אפשר להיות בטוחים שהוצאו כמה שיותר רעלים מתוך הגוף.

תהליך בטוח, מהיר ויעיל

תהליך ניקוי הרעלים מהגוף בשיטת לייף קלין הוא תהליך בטוח מאד. מדובר במעבדה המאובזרת במכשור המתקדם ביותר, עם צוות מומחים בעל ניסיון וידע רב. התהליך הבטוח הזה מביא גם לתוצאות מהירות – ניתן להיפטר מעד שלושה קילוגרמים של רעלים במהלך כל טיפול – וזאת במשך ארבעים דקות בלבד.
הטיפול הזה יעיל עבור כל מי שרוצה להתחיל מחדש עם שגרה יותר בריאה ופחות פסולת מזיקה בגוף, רוצה להפחית תופעות של עצירות, שלשולים או כאבי בטן שונים, להרגיע את הגוף מתחושת הנפיחות ולמנוע מחלות וזיהומים שונים, ביניהם מחלות סרטניות כמו סרטן המעי הגס.

תהליך סילוק רעלים

טיפול נקי, נעים ומתחשב

תהליך סילוק רעלים מהגוף בשיטת לייף קלין מתבצע כאמור באווירה נעימה ונוחה מאד עבור המטופל. לצד העובדה שמדובר בתהליך פרטי ואינטימי, הקליניקה כולה היא מזמינה ואסתטית ולא מזכירה חדרי בית חולים מדכאים. בתוך הקליניקה המאובזרת מחכה צוות מנוסה שיסביר למטופל את כל מה שהוא צריך לדעת על הטיפול ויכין אותו לטיפול עצמו.
לאחר מכן, המטופל נשאר למעשה לבדו בחדר הטיפולים, כאשר הוא זה ששולט במהלך הטיפול ונותר לו למעשה רק להירגע. לאחר 40 דקות של טיפול המטופל יכול ללכת הביתה, ללא תופעות לוואי מיוחדות ומטרידות.
הטיפול של סילוק רעלים בשיטת לייף קלין מתאים כמעט לכל קבוצות האוכלוסיה. הוא איננו מתאים לנשים וגברים שעברו ניתוחי בטן, מעי או פי טבעת, אנשים עם בעיות בכליות, פיסורות ואי ספיקת לב ואינו מומלץ לנשים בהריון בשליש הראשון והאחרון של הריונן.