Posted in ניקוי רעלים

דיאטה בשילוב ניקוי רעליםכמה פעמים שמעתם על מזונות-פלא מדהימים שיעזרו לכם לרדת במשקל? כמו רוב האנשים ניסיתם והתמדתם וכלום לא קרה; ואחר כך כשחיפשתם באינטרנט הבנתם שמדובר במשהו שנתון במחלוקת. כמו רוב המחקרים – יש מי שחולק ויש מי שסובר אחרת, ויש מי שלא בטוח שהכדור או התכשיר שקיבלתם, המבוסס על הצמח הפלאי, הוא זה שישפיע עליכם.

שוק מוצרי הדיאטות בישראל מגלגל 40 מיליון שקלים בשנה. 40 מיליון שקלים נכנסים לכיסם של האנשים, שלא בהכרח בטוח שהפתרון שבידם יושיע את המכנסיים שלא עולים עליכם מאז שהכרס החלה לבצבץ. אנו רוצים להציע לכם פתרון שעובד, ולא רק זאת – אלא שהוא גם משפר את כל מערכת העיכול, מנקה אותה מרעלים ונותן לגוף זריקת מרץ ותחושת חיוניות.

 

"אבל לא אכלתי רעלים"

לא חייבים לאכול רעלים. או לפחות, לא תמיד אנו מודעים לכך שהכנסנו רעל לגוף; אבל ככל שהזמן עובר, תחקירי פריים-טיים חושפים את מה שמדברים עליו שנים: גם האוכל שמבושל בבית, ובוודאי שהוא טבעי – אפילו פירות וירקות – מלאים בחומרים שהגוף שלכם פשוט לא צריך. החומרים מצטברים בגוף ומקשים על הפעילות היום-יומית. חלקם יוצא לאט-לאט בתהליכי הפרשה טבעיים וחלקם פשוט נשאר.

איך הרעלים הללו הגיעו לשם? זריקות, הורמונים, אוכל זול, דשן כימי, חומרי ריסוס, מתח וחרדה, עישון, אלכוהול, זיהום אוויר והרשימה עוד ארוכה, מחליאה ועושה חשק לפתוח בצום עד להודעה חדשה. אבל כולם יודעים, אומרים ומדברים על כך שאין ברירה. ייאוש שמח שולט בעולם ובעמדות של הקופאיות בסופר, כשעוד ועוד אוכל מלא בפסולת עובר תחת השגחת הלייזר ונכנס, במבצע כמובן, לחשבון הסופי. כך יום אחרי יום אנו אוכלים יותר ממה שאנו רוצים וממה שאנחנו צריכים, מזון שלא באמת מזין וממלא אותנו בהמון זוהמה.

 

ניקוי רעלים – אפשר בלעדיו?

כנראה שכבר אי אפשר לחיות טוב בלי לעבור טיפול כלשהו לניקוי רעלים, ובמיוחד אם רוצים להוריד במשקל. מגוון רב של תכשירי הרזיה יעשה פעולה רעה הרבה יותר: ישחית את הגוף וירסק את המערכות שעוד נשארו ואמורות לשמור עליכם, כשרוב מה שייצא מהגוף יהיה המצרכים שעליהם הוא חי: חלבונים שמשמשים לבניית שרירי חיטוב, שומנים שמחממים את הגוף בחורף, פחמימות מורכבות שלגוף לוקח זמן לעכל – אבל שומרות עלינו ערניים וחיוניים.

מה שיישאר בגוף זה הפסולת. וזה יצטבר ויצטבר, ואחרי שייצאו המים והמרכיבים הטובים מהגוף – נחזור לעלות במשקל, או שלפחות לא נרד. מערכות שימור הלקוחות יגידו שאין מה לעשות, ככה זה תמיד – תהליכי דיאטה אורכים זמן רב ולאחר הירידה הראשונה, שהיא באמת מהירה – כמו שהובטח בפרסומת, תצטרכו להתמיד בטיפול היקר שלהם זמן רב עד שתגיעו לתוצאות שרציתם.

אבל זה לא עוזר. 40% מהאוכלוסייה בישראל נמצאים במצב של השמנה, כלומר – מדד BMI שאינו תקין. באמת שאין תחליף לשמירה על אורח-חיים בריא, אכילה מאוזנת ונבונה ופעילות גופנית. אבל מה יעזור אם נפחית ארוחות ונשנושים – כשכל מה שיש לגוף שלנו לפעול עליו זה פסולת?

 

קודם כל לנקות, אחר כך לרזות

מייד לאחר הטיפול לניקוי הרעלים תראו תוצאות על גבי המשקל. הניקוי מביא ליציאה נכונה של הפסולת מהגוף, וניתן לראות ירידות מתועדות של כמה קילוגרמים פסולת שיוצאים מהגוף. זו כבר התחלה, כמובן, שבעזרתה מוכרים לנו תכשירים שונים ותוכניות דיאטה עם המון הבטחות. ירידות כאלו הן התוצאות שעליהן הם מדברים, רק שהיעילות של התכשיר להמשך הדיאטה ולהמשך החיים עלולה לעתים לעלות לנו ביוקר (ולא רק מבחינה כספית).

אחרי הטיפול אפשר להתפנות למלאכת ההרזיה עם גוף בריא שפועל ביעילות: איזון אורח החיים ותוכנית האכילה, שילוב של פעילות גופנית לתוך סדר היום ואכילה של מזונות אורגניים, נקיים מפסולת ומכל דבר אחר. אנו יודעים ממחקרים ומעדויות שכך נכון להתחיל תהליך של שינוי אמיתי: הגוף חי, הדם זורם, הכול מתפקד כמו שצריך. אין עייפות ג'ט-לג של התחלת דיאטה, אין בעיות שינה בגלל חוסר בהזנה נכונה לגוף, ואין צרבות וכאבים במהלך ואחרי הפעילות הספורטיבית. ניקוי רעלים מאפשר להתחיל חיים מאושרים ורזים.