Posted in ניקוי רעלים

כחלק ממעגל החיים, כולנו נגיע ליום בו הזקנה תיתן את אותותיה.
תהליך ההזדקנות הוא תהליך הדרגתי, המתרחש לאורך שנים רבות ויחד איתו עלולות להופיע בעיות רפואיות שונות.

מיום היוולדנו אנו נחשפים לסביבה משתנה המשפיעה על גופנו ועל מערכות הגוף השונות. תזונה לא יציבה, לחצים סביבתיים הנובעים משגרת חיינו, פעילויות שונות, כל אלו משפיעים בצורה ישירה על גופנו ועל תפקודו.
המערכת החשופה והמושפעת ביותר מכל אלו הינה מערכת העיכול הכוללת את הכליות, המעי והכבד האחראיים על תהליך סינון הרעלים בגופנו.
מערכת העיכול רגישה יתר על המידה משום העובדה שזוהי המערכת היחידה בגוף האדם, שנחשפת בצורה ישירה לחומרים רבים שעליה לעכל לספוג ולהפריש.
חשיפה ממושכת לחומרים שכאלו עלולה לגרום לנזק שישפיע בטווח הארוך על תפקוד שאר המערכות בגוף.
אוכלוסיית הגיל השלישי, לאחר שנים רבות של פעילות מאומצת בשילוב תזונה לא מאוזנת, עלולים לסבול מבעיות רבות ושונות בתפקוד מערכת סינון הרעלים.

ניקוי רעלים בגיל השלישיבמרוץ השנים שחיקת מערכת העיכול וסינון הרעלים בגוף, בנוסף לנזקים המצטברים, עלולות להיווצר תופעות בריאותיות נוספות, כגון:

• חוסרים תזונתיים
• בעיות חומציות בקיבה
• עצירות
• בעיות בתפקוד הכבד וכיס המרה

בעיות שכאלו נוצרות במהלך הזמן ובאופן הדרגתי, אך מרבית האנשים נוטים שלא להתייחס אליהן ולא מטפלים בהן, דבר שגורר בעיות קשות יותר ולעתים לנזק בלתי הפיך.
כאשר אנו מזדקנים, הרגלי תזונה לא בריאים ושגרת חיים עמוסה הופכים לקבועים וקשים יותר לשינוי. עם השנים, התפתחות בעיות אלו וחוסר יכולת בשינוי, הרגלי המחייה שלנו הופכים לגורם העיקרי המקשה על טיפול באוכלוסיית הגיל השלישי הסובלים ממחלות הקשורות להתפתחות בעיות בתפקוד מערכות העיכול וסינון הרעלים בגוף.
לכן, תהליך ניקוי רעלים וטיהור הגוף מהווים פתרון טבעי המסייע לטפל בבעיות רבות שנגרמות במהלך השנים, בייחוד לאוכלוסיית הגיל השלישי.
מלבד תהליך ניקוי הרעלים יש צורך לייצב את התפריט של הקשיש על ידי הגדלת צריכת הפירות והירקות (כולל הקליפה), הגדלת מוצרים הכוללים סיבים טבעיים על מנת לסייע בתפקוד מערכת העיכול.
כמובן שפעילות גופנית מכל סוג שהוא תסייע רבות בפעילות מערכת העיכול.
שתייה מרובה של מים והימנעות משתיית משקאות מוגזים.
במידה והנכם דיירים בבתי דיור מוגן או שהוריכם חיים בבתי דיור מוגן, אנו ממליצים לכם לבחון מול שירותי הרפואה בבית את האפשרות לקבל טיפול בניקוי רעלים שכן בריאותנו תלויה בראש ובראשונה בדרך שבה אנו מתייחסים לגופנו.

מאמר זה נכתב באדיבות רשת דיור מוגן – בית בכפר