Posted in בלוג

מהם חיים בריאים

החלטה חשובה אחת שאנחנו מקבלים יכולה לשנות לגמרי את הבריאות שלנו, וזה כולל גם ניקוי רעלים לסילוק פסולת מכל מערכות הגוף דרך מערכת העיכול, וזה עובד מצוין

להתחיל מחדש זה תמיד מומלץ, במיוחד כאשר מזניחים זמן רב את הסדר והניקיון בעולם הרגיל שלנו וזה נכון גם לבריאות שלנו. חיים בריאים כוללים תחזוקה שוטפת נכונה ובריאה, כמובן, אבל גם כמה פעולות שחובה לעשות אחת לתקופה, כדי להבטיח שגם הפסולת הרגילה שמצטברת אצלנו, פיזית ונפשית, תמצא את דרכה החוצה גם באורח חיים תקין ונכון.

בדיוק כפי שאנחנו מפנים את הפסולת מהבית יום יום ואחת לתקופה עושים סדר וניקיון יסודי כדי להתמודד עם פינות שהזנחנו וצברנו בהן עומס בלתי סביר של חפצים שאיננו זקוקים להם, כך גם הגוף זקוק מדי פעם לפעולת ניקוי רעלים יסודית כדי להתמודד עם מה שלא נשטף החוצה בדרך הטבעית ביום-יום.

מהי פסולת טבעית?

ככלל, יש לדעת שפסולת היא טבעית והיא חלק מהחיים ומהמטבוליזם שלנו, אבל הבעיה היא שלא תמיד מצליחים להיפטר ממנה בזמן ובדרך נאותה, והיא נוטה להצטבר אצלנו מבלי שנרגיש בה ממש, אבל בהחלט נרגיש את ההשלכות שלה ואת ההשפעה שלה על בריאותנו. לפעמים אנחנו יכולים לקבל איתותים שונים מהגוף על כך שהגזמנו ואורח החיים שלנו העמיס עלינו יותר מדי תוצרי מזון וזיהום סביבה שמעיקים על הגוף ולכן הוא מגיב בדרך השפויה היחידה שיש לו – הפרעות שונות, מיחושים ובעיות בריאות שמאותתות לנו שהגיע הזמן להתייחס מהיסוד לגוף שלנו ולאורח החיים שסיגלנו לעצמנו.

למה צריך ניקוי רעלים?

הפסולת הביולוגית מהמזון שאנחנו צורכים מסולקת מדי יום אבל עדיין יש תוצרים שאינן מסולקים בקלות. זה קורה אם משום שאנחנו אוכלים יותר מדי מזון לא ראוי ותעשייתי, ואם משום שאנחנו אוכלים מזון טבעי אבל המערכת בכל זאת מתקשה להתמודד כראוי בגלל בעיות שונות. בכל מקרה, רצוי לדעת שגם אנשים בריאים צריכים להיות מודעים למצבם ולקצב פינוי הפסולת מגופם, משום שמודעות היא הדרך הטובה ביורת לאתר בעיות ולמנוע אותן עוד לפני שהן קורות.

איך אנחנו יודעים שצריך ניקוי רעלים?

האיתות על בעיות ברור לכל מי שמודע למצבו ומאתר שינויים שונים בדרכי ההתפנות או בקשיים כמו עצירות או שלשול או כאבים וגזים. זה קורה גם אצל אנשים שחשבו שהם כאלה מאז ומעולם ולא קישרו זאת לאורח החיים ולצורת האכילה שלהם או הצורך לנקות רעלים בצורה יסודית באופן סדיר. מתחיל בדרך כלל במערכת העיכול על תפקודה הלקוי שהולך ומחמיר, וזה עובר לאיברים נוספים משום שכל מה שקורה במערכת העיכול משפיע ישירות על כל המערכות. פסולת שאינה מסולקת כראוי ממשיכה להשפיע בחומרים הרעילים שלה על הכימיה והביולוגיה התקינות שלנו, ולכן חיוני לסלק אותה בפעולה דרסטית כמו ניקוי הידרותרפי של המעיים.

ניקוי רעלים מהו, בעצם?

ניקוי הידרותרפי של המעיים הוא למעשה מעין חוקן שעושים עם חומרים שמעודדים היטהרות של הגוף. הניקוי מעודד הפרשת חומרים שהצטברו לאורך כל המעיים וגם נדבקו לדפנות. זה לא משנה כמה אתם אוכלים משום שבסופו של דבר יוצאים מהגוף המון תוצרים שדבקו בהם והם יכולים להגיע עד משקל של שלושה קילוגרם, ולהפחית מיד מתחושת המועקה, הכובד והגודש שמרגישים בגוף ובמערכת העיכול. כל מערכת סינון הרעלים מקבלת סוף סוף את ניקוי המסננים היסודי שלה וממשיכה לפעול בצורה הרבה יותר בריאה מעתה והלאה, הודות לפעילות זו. האנרגיה מתחדשת והעייפות מתפוגגת בבת אחת, וכל תופעות התשישות והכאבי והעיכול הלקוי נעלמות.