למה לבחור בלייף קלין?

מכון לייף קלין בתל אביב מספק שירותי קולון הידרותרפיה, ניקוי רעלים והכנה לקולונוסקופיה. המכון הוא המתקדם מסוגו בזכות מכשור חדשני והקפדה על נוחות המטופל, על האינטימיות והפרטיות במהלך הטיפול וכן על מקצועיות המטפלים וצוות המרפאה, לכל אורך התהליך. מאות אלפי מטופלים בישראל זכו לקבל טיפול מסור מצוות המרפאה, באמצעות מכשיר LifeClean AOW המתקדם, המאושר על ידי רשות התרופות האמריקאית (FDA)

קולון הידרותרפיה

הידרוקולון (חוקן מים) הוא הטיפול היעיל ביותר לניקוי המעי הגס ומערכת העיכול. הטיפול מתאים לכל מי שסובל מבעיות במערכת העיכול – מעצירויות ועד שלשולים, מכאבי בטן ועד יציאות קשות – ורוצה לשפר את תפקוד מערכת העיכול ולנקות את הגוף מרעלים. הטיפול המתקדם מתבצע בחדר אינטימי ופרטי, באמצעות מכשור מתקדם שנחשב למילה האחרונה בתחום טיפולי קולון הידרותרפיה.

במהלך הטיפול, המטופל שוהה בחדר בפרטיות מוחלטת ויכול לשלוט על המערכת בעצמו. באמצעות המערכת נשטף המעי הגס במים חמימים בטמפרטורת הגוף, בזרימת מים עדינה מאוד! בזמן התהליך מאפשר המכשיר הוצאה של פסולת מהמעי הגס וניקוי של מערכת העיכול. הטיפול נמשך כ-45 דקות ואינו דורש התאוששות מיוחדת. התוצאה הסופית היא תחושה נעימה יותר, ופעילות בריאה ותקינה של מערכת העיכול.  ומתאים לכל סוגי האוכלוסייה, בהתאם להנחיית הרופא המטפל.

ניקוי רעלים

תהליך ניקוי הרעלים באמצעות המכשור המתקדם של מעבדות לייף קלין, מאפשר להפחית עד כשלושה קילוגרם של רעלים מגופכם במסגרת טיפול של 40 דקות. הטיפול מתאים לכל מי שמרגיש שהוא זקוק להתנעה מחדש של מערכת העיכול ושל הגוף בכלל. במסגרת הטיפול מתבצעת שטיפה של המעי הגס, והוצאה פסולת ורעלים שהצטברו במעי. טיפול זה יכול לסייע בפתרון בעיות במערכת העיכול ולאפשר לגוף להתאושש ולהתחזק.

ניקוי רעלים במעבדות לייף קלין אינו רק טיפול מנקה ומטהר, אלא גם טיפול שיכול לסייע לשיפור משמעותי בבריאות הכללית של המטופל, וכן למניעת מחלות זיהומיות, הטיפול מתאים לכל אדם בכל קבוצת גיל, למעט אנשים שעברו ניתוחי בטן, מעי או פי הטבעת; לאנשים שסובלים מפיסורות או מאי-ספיקת לב וכן אינו מומלץ לנשים בהיריון. הטיפול מוגבל עד לגיל 79.

הכנה לקולונוסקופיה

בדיקת קולונוסקופיה מתבצעת בתוך המעי הגס, ובמהלכה מוחדרת צינורית עם מצלמה קטנה אל המעי. המצלמה משדרת לרופא מידע על מצב המעי, מזהה גידולים, דלקות.. ועוד.. ואף נוטלת דגימות לצורך ניתוח ובדיקה. הבדיקה דורשת הכנות שונות, וביניהן שינוי תזונתי אך גם ניקוי של מערכת העיכול מפסולת ומרעלים. טיפול קולון הידרותרפיה מספק את ההכנה הטובה ביותר לקראת הבדיקה.

ניקוי המעי הגס לקראת הבדיקה מתבצע בחדר אינטימי ופרטי ללא הפרעה של המטפל. במהלך טיפול ההכנה נשטף המעי הגס בנוזלים חמימים, ומתבצעת הוצאה של פסולת ורעלים מהמעי הגס. באמצעות הטיפול שמציעה מעבדת לייף קלין נחסכת מהמטופל התחושה הלא נעימה של נטילת חומר מרוקן, היוצר תופעות לוואי קשות לפני הבדיקה.

מעבדת לייף קלין מציעה לכם ליווי אישי, ייעוץ מקצועי ותמיכה בכל שלבי הטיפול. צוות המרפאה כולל מומחים לטיפולי קולון הידרותרפיה ולטיפולי הכנה לבדיקת קולונוסקופיה.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או פנייה.