Posted in בלוג


הצפון הירוק והמלא ברוגע ושלווה, הוא המקום הטוב ביותר מבחינת אווירה לטיפולים אלטרנטיביים הכוללים בניהם דיקור סיני, טיפול בצמחי מרפא לחולים ועוד מגוון רב של טיפולים. לא מעט דובר על הרפואה הסינית ועל יתרונותיה ביחס לשיטות הטיפול המסורתיות, כך שנראה כי אנשים רבים מבינים את היתרונות והתועלות הרבות בטיפולים אלו ונעזרים בהם למגוון רב של בעיות רפואיות ובכלל.

הרפואה הסינית ודיקור סיני, קיימים עוד מימי הביניים ובעבר אנשים רבים היו משתמשים בטיפולים אלו, הכוללים דיקור סיני בצפון הארץ וטיפול בצמחי מרפא לחולים על מנת לרפא מחלות רבות. מחקרים רפואיים רבים הראו כי הרפואה הסינית מקלה על הסבל של המטופלים בכך שהדיקור הוא זה אשר גורם לעצבים בגוף להפריש כימיקלים טבעיים, כך שהפרשה זאת מסייעת להקל על כאבים שונים וכאשר מוסיפים לכך את צמחי המרפא, הדבר יעיל פי כמה וכמה.

כיצד רפואה סינית יכולה להקל על כאב?


בגופנו ישנם חומרים שונים וביניהם ישנו חומר הנקרא אנדורפינים אשר מופרשים מחוט השדרה והמוח של האדם אשר ביכולתם להקל על תחושת כאב בגופו. תפקיד הדיקור הסיני לפגוע בדיוק בנקודות אלו ובכך להקל את תחושת הכאב בגוף. הדיקור הסיני נעשה על ידי מומחים ברפואה סינית אשר לומדים את התורה השלמה של הרפואה והם מחדירים מחטים קטנות חד פעמיות וסטריליות לאזורים שונים בגוף אשר בהם ערוץ האנרגיה חסום. הדיקור הסיני בשילוב טיפולי צמחי מרפא לחולים,עוזרים רבות על מנת לאזן את האנרגיה בגוף ועקב כך לטפל ואף למנוע מחלות רבות וכאבים רבים.

טיפולים בעזרת צמחי מרפא


צמחי מרפא מוכרים עוד מהעבר הרחוק אשר היו רוקחים תרופות המבוססות על צמחים. מאז ומעולם אנשים רבים השתמשו בצמחי מרפא לטיפול במחלות שונות, מכיוון שאנשים בתקופת העבר חיו בקרבה לטבע והכינו תרופות מצמחים אשר גדלו בקבת ביתם. תחום צמחי המרפא אומנם עבר מהפיכה משמעותית, כך שכיום ניתן למצוא את צמחים אלו בכל מקום ובאיכות גבוהה ביותר שאינה נופלת מהאיכות שהייתה בעבר. צמחי המרפא יכולים לרפות מחלות וכאבים שונים כמו – כאבי גב, דיכאון, חיזוק מערכת חיסונית, לצורך ניקוי הגוף ועוד.