Posted in ניקוי רעלים

עוד מימי קדם היה התהליך של טיהור וניקוי של הגוף מוכר כתהליך חשוב למערכת העיכול ולבריאות בכלל. אנשים שסבלו וסובלים מבעיות שונות במערכת העיכול, לצד אנשים שרצו לשפר את איכות חייהם ולנהל אורח חיים בריא יותר חיפשו דרכים להיפטר מהאשפה ומהרעלים שנמצאים בתוך הגוף ומקורם בדרך כלל במזון שאנחנו אוכלים. תורות עתיקות, מסין ועד למצרים העתיקה, סבבו סביב מדע סילוק הרעלים מהגוף. כיום ישנן מגוון רחב של שיטות לטיהור וניקוי של הגוף, מצום מיצים ועד להידרו-תרפיה, השיטה המתקדמת והיעילה ביותר כיום.

חשיבות הטיהור והניקוי

למה בעצם חשוב כל כך לנקות ולטהר את הגוף? המזון שאנחנו אוכלים יכול להיות בריא ונהדר, אבל מתווספים אליו לא מעט רעלים שונים שמגיעים מחומרי ההדברה, מהחומרים שנכנסים לתוך המזון, במיוחד אם מדובר על מזון מתועש. לצד אורח החיים המהיר שלנו, היעדר הזמן לעסוק בפעילות גופנית קבועה או לתת לגוף זמן למנוחה ויחד עם חוסר המודעות של רבים מאיתנו לשתיית נוזלים, מתבצרים בגוף לא מעט רעלים שונים.
כעבור זמן אנחנו נרגיש עייפים ומותשים יותר, האנרגיה תרד ונסבול מבעיות רבות במערכת העיכול. אנשים שלא מבצעים ניקוי וטיהור של הגוף מוצאים את עצמם סובלים מעצירויות ושלשולים, מטחורים או פיסורות, מכאבי בטן ותחושת נפיחות ומבעיות חמורות יותר שיכולות להוביל גם למחלות כמו סרטן המעי הגס. כדי למנוע את התחושות הלא נעימות ואת הסכנות הבריאותיות, חשוב להקפיד כמובן על תזונה בריאה ומלאה, שתיצור מערכת עיכול שפועלת בצורה תקינה יותר – אבל טיהור וניקוי של הגוף באמצעות ניקוי רעלים יכול לעזור לנו להתחיל מחדש ולשפר באופן משמעותי את איכות החיים שלנו.

סוגים שונים של ניקוי וטיהור

יש לא מעט סוגים של ניקוי רעלים מהגוף. שיטות רבות מתבססות על תפריט מסוים שהמטופל צריך להתמיד בו למשך כמה ימים ועד לכמה שבועות. כך למשל אפשר למצוא שיטות של טיהור וניקוי של הגוף באמצעות אכילת אורז, שתיית מיצי ירקות, דיאטת כרוב ועוד. שיטות אלו מאד אינדיבידואליות וכל אחד יכול להגיב אליהן בצורה שונה. בנוסף, לרוב מדובר במחויבות ארוכה וההתמדה קשה.
שיטה יעילה מאד של ניקוי רעלים היא קולון הידרותרפיה. שיטה מתקדמת זו מתבססת על החוקן הקדום, אבל היום היא מבוצעת בתנאים הרבה יותר ידידותיים.

קולון הידרותרפיה – טיהור וניקוי יעיל

כאמור אחד הטיפולים הכי יעילים כיום, אם לא היעיל שביניהם, לטיהור וניקוי של הגוף מרעלים הוא קולון הידרותרפיה. משמעות הדבר היא החדרת נוזלים למעי הגס ושטיפתו ולאחר מכן הוצאה של פסולת ורעלים מהגוף.
התהליכים האלו מתבצעים בקליניקה נוחה ונעימה, באמצעות מכשור מתקדם וצינוריות עדינות, ללא כאב וללא סכנות מיוחדות. התהליך מתבצע לאורך ארבעים דקות בלבד ובסופו המטופל יכול לקום וללכת הביתה כאשר הוא למעשה זוכה להתנעה מחודשת של מערכת העיכול.