Posted in בלוג, ניקוי רעלים

זה לא סוד שהעולם שבו אנחנו חיים מלא בזיהומים, חיידקים וחומרים שעדיף לעשות הכול כדי להימנע מהם. עם זאת, בחיי היום יום לא באמת קל להימנע מכל אותם החומרים, והדוגמא הפשוטה ביותר לכך היא המים שאנחנו שותים. מצד אחד הדבר הפשוט ביותר לעשות הוא לגשת לברז המים ולקחת ממנו כוס מים בכל פעם שנרצה, אך מצד שני, המם האלה מלאים באבנית, פלואור ושאר חומרים שלא כדאי להכניס לגוף. אתם תוהים מה תוכלו לעשות בנידון? האמת היא שיש היום הרבה שיטות שבעזרתן תוכלו לנקות את המים שאתם שותים, ואחת מהן היא להתקין מסננים ישירות בברזי המים. בצורה כזאת כבר כאשר אתם לוקחים לעצמכם כוס מים אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר על מים טובים שעברו את כל הסינון שצריך. אתם גם יכולים לקנות מכשירים שונים שמסננים מים, כמו בר מים וכדומה, כך שכל מה שנותר לכם הוא לבחור את הפטנט המתאים לכם ביותר.

שומרים על כל מערכות הגוף

אנשים רבים בטוחים שהעניין של סינון מים חשוב רק מבחינת עור הפנים או מבחינת מערכת החיסון, אך האמת היא, שגם מערכת העיכול זקוקה למים כמה שיותר מסוננים. לכן כדאי לכם לבדוק מה בדיוק אתם קונים ואיך אתם מתכננים לסנן את האבנית מהמים שלכם, כי אתם תראו שמערכת העיכול שלכם תעבוד טוב יותר אם המים שתשתו יהיו כמה שיותר מסוננים. ככל שהמים מסוננים הם לא רק טעימים יותר אלא גם בריאים יותר לגוף, כך שכדאי להחליט כבר עכשיו על השיטה שבעזרתה תסננו כל כוס מים. זה נכון לגבי הבית הפרטי, המשרד או כל מקום אחר שבו אתם מבלים שעות על גבי שעות בכל יום, כי למה לקחת סיכונים מיותרים? לקנות פילטר אבנית זו לא הוצאה כלכלית גדולה ואתם תראו שתשמחו מהתוצאות מאוד.

איזה פילטר או מסנן מים כדאי לקנות?

כמו שאתם בוודאי יודעים, יש היום לא מעט אפשרויות וסוגים של פילטרים שונים שתוכלו לקנות ולהתקין בכל ברז. כולם עובדים, פחות או יותר, על אותו עיקרון, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המסנן הכי טוב. כדאי לבדוק מי מייצר את המסנן, מה הוא מבטיח ולכמה זמן הוא יוכל להחזיק מעמד. העניין הוא שלא מומלץ לקנות מסננים שיהיה צורך להחליף תוך זמן קצר, כי זו התעסקות וזו גם הוצאה כלכלית לא קטנה. לכן תמיד עדיף לבחור מסנן איכותי עם המלצות טובות, בין אם אתם רוצים להתקין אותו בברזי הבית או בכל מקום אחר. סינון המים לא דורש מכם השקעה גדולה מידי ואתם תראו שמהרגע שבו תתחילו לשתות מים שעברו את כל הסינונים הדרושים הבריאות שלכם תשתפר, אז למה לא?