Posted in ניקוי רעלים

ניקוי רעלים טבעיאחד הטרנדים הבריאותיים הבולטים בשנים האחרונות הוא כניסה לתהליך כלשהו של ניקוי רעלים מהגוף. יש כאלו שמחליטים לבצע זאת בצורה קבועה במועד מסוים של השנה, ואילו אחרים מחליטים לנסות תהליך זה לאחר חג כזה או אחר, כאשר הם חשים כי הגוף שלהם מלא מדי ולא מרגישים איתו בנוח.

המאמר באדיבות "טבע בריא" – חנות מקוונת למוצרי בריאות.

 

ניקוי רעלים מהגוף אחרי חגים ומועדים

אנשים רבים מחליטים להתחיל תהליך של ניקוי רעלים מהגוף לאחר חג ארוך, כמו למשל פסח. למרות ההנאה הרבה מימי החופשה עם המשפחה והחברים, החגים גם מלווים בסעודות רבות, בפיקניקים, בחטיפים ובקינוחים. הסיכום של רוב החגים בא לידי ביטוי בבטן נפוחה מגזים, צרבות ועלייה במשקל של כמה קילוגרמים מיותרים. בשלב זה הצעד הכי בריא בא לידי ביטוי בפתרון של ניקוי טבעי של רעלים מהגוף. היתרונות של ניקוי זה רבים, כמו למשל הניקוי מניע את הגוף לחילוף חומרים מהיר יותר, ניקוי הכבד ותחושה כללית טובה יותר של אדם עם עצמו וגופו.

 

ניקוי רעלים פעם בשנה

רבים מחליטים על תהליך ניקוי רעלים קבוע מדי שנה. רוב האנשים הללו הם אלו שגילו את היתרונות הרבים של ניקוי רעלים מהגוף, בפעם הראשונה בה הם ביצעו את התהליך. חשוב לקחת בחשבון כי כל דבר שאנו מכניסים לגוף משפיע על התפקוד שלנו בטווח הקצר והארוך, וכן על הנפש שלנו. ניקוי רעלים בגוף ישפיע לטובה על מצבים רפואיים-בריאותיים שונים, כמו למשל עייפות כרונית, בעיות עיכול, פריחות בעור, אלרגיות שונות, עור יבש ועוד.

 

5 טיפים לניקוי טבעי של הגוף מרעלים

בחירה נכונה של מיני מזונות – הימנעות ממזונות מעובדים הכוללים חומרים משמרים. דבר זה כולל גם מאכלים מטוגנים ומזון מהיר ממסעדות שונות. יש לצרוך מזון נקי וטרי, כמו למשל ירקות, פירות, דגנים מלאים וחלבונים.

הפחתת מזון ומוצרים מן החי ומיני מאכלים מעוררים – בהם גם מאכלים ושתייה הכוללים קפאין, סוכר לבן ועוד.

הקפדה על שתייה מרובה – יש לשים דגש על שתייה של כעשר כוסות מים ביום. הדבר יעזור לניקוי כל הפסולת מהגוף וכן לרענון הרקמות השונות.

שימוש בצמחי מרפא – חשוב לשים דגש על צמחי מרפא ותוספים שונים שיכולים להמריץ את תהליך ניקוי הרעלים בגופכם. אנשים רבים צורכים עשב חיטה אורגני, כמוסות כלורופיל המסייעות בניקוי הכבד מרעלים, פורמולות שונות הכוללות את שן הארי, אירוס וסרפד, וכן צמחים נוספים שעוזרים בניקוי הגוף, כגון פורמולת הליבר ועוד.

בימי צום – יש לשים דגש על ביצוע פעולות שיעזרו לגופכם להגיע להרפיה מלאה, כמו למשל דמיון מודרך, יוגה ועוד. פעילות גופנית הכוללת הליכה מתונה תסייע אף היא בתהליך, לצד פעילות אירובית ופעילות גופנית שעובדת על השרירים.