Posted in הכנה לקולונוסקופיה

בדיקת קולונוסקופיה הפכה עם השנים לבדיקה היעילה ביותר לאיתור בעיות במערכת העיכול. הבדיקה מתבצעת בבתי החולים, מרפאות חוץ ומרפאות מומחים והיא בדרך כלל מהירה ופשוטה. הבדיקה שמתבצעת על ידי החדרה של צינורית קטנה ועליה מצלמה לתוך המעי הגס, מביאה נתונים "מהשטח" לרופאים ומאפשרת להם לזהות בעיות רבות, מזיהומים שונים ועד לגידולים שעלולים להיות מסוכנים. הגילוי המוקדם הזה של בעיות אלו יכול לעזור פעמים רבות להציל חיים.
למרות שמדובר כיום בבדיקה שגרתית ופשוטה יחסית, הכנה לקראת ביצוע קולונוסקופיה מעסיקה את הנבדקים הרבה לפני שהם מגיעים אל הבדיקה. חלק חשוב ועיקרי בהכנות הוא ניקוי המעי הגס מרעלים ומפסולת, כדי לאפשר לבודקים ולרופאים לאבחן את המצב בצורה הטובה ביותר.

מה כוללת הכנה לקראת קולונוסקופיה

הכנה לקראת ביצוע קולונוסקופיה כוללת ניקוי רעלים ופסולת מהמעי הגס וממערכת העיכול. תהליך הניקוי הזה היה מבוצע בעבר על ידי חוקן וכן על ידי דיאטה מיוחדת שנכפתה על המטופל בימים שלפני התהליך, כדי לזרז את היציאות ולגרום לכך שביצוע החוקן המקדים יהיה מוצלח ככל האפשר.
היום אין צורך לבצע את התהליך הלא נעים הזה. טיפול קולון הידרותרפיה מספק הכנה טובה ואיכותית לבדיקת קולונוסוקופיה, ללא יותר מדי התעסקויות.

קולון הידרותרפיה כהכנה לבדיקת קולונוסקופיה

טיפול קולון הידרותרפיה הוא טיפול מצויין כהכנה לבדיקת קולונוסקופיה. הטיפול מתבצע למעשה באמצעות מערכת משוכללת ומתקדמת, שתפקידה להוציא מהגוף כמה שיותר פסולת ורעלים ולהכין אותו לבדיקה.
התהליך מתבצע באמצעות החדרה של צינורית למעי הגס, אשר מזרימה לתוכו נוזלים חמימים המעודדים את פעולת הקיבה. לאחר החדרת הנוזלים, מתחיל תהליך של הוצאת אשפה ורעלים מהגוף – גם כן באמצעות צינורית.
התהליך נשמע מורכב, אבל למעשה מדובר בתהליך פשוט מאד שמתבצע בנוחות של קליניקה נעימה ואסתטית, בפרטיות מוחלטת ובשליטה של המטופל. אורכו של הטיפול הוא כ-40 דקות ולאחר מכן המטופל יכול לקום ולצאת בלי שום בעיות, ללא תופעות לוואי צפויות.
התהליך היעיל הזה מכין את מערכת העיכול ואת המעי הגס בפרט בצורה הטובה ביותר לקראת בדיקת קולונוסקופיה ומאפשר להגיע לאבחון נכון ומדויק יותר במסגרת הבדיקה.

ניקוי רעלים

ניקוי רעלים מהיר וקל לפני הבדיקה

ניקוי הרעלים לפני בדיקת קולונוסקופיה הוא עניין של חובה אם רוצים לעבור בדיקה מוצלחת ויעילה. טיפול קולון הידרותרפיה שמציעה מעבדת לייף קלין יכול לעזור לכל מי שעומד לפני הבדיקה להגיע אליה עם מערכת עיכול נקייה מרעלים ומפסולת.
בדיקת קולונוסקופיה מדוייקת, שמבוצעת אחרי הכנות איכותיות וטובות, יכולה להביא לגילוי של מחלות כמו סרטן המעי הגס, מחלות זיהומיות שונות, גידולים ובעיות נוספות. לעיתים מדובר בבעיה חולפת שקל ופשוט לטפל בה, אבל לעיתים קרובות מדי מדובר גם במחלות קשות כמו סרטן המעי הגס שזקוקות לטיפול מהותי. הכנה טובה ככל האפשר לקראת הבדיקה תסייע בגילוי ותאפשר לרופאים להמשיך את הטיפול במהירות.