Posted in ניקוי רעלים

ניקוי רעלים מהגוף הוא תהליך שדורש הרבה מאד כוח רצון, נחישות והתמדה אך גם הכנה מספקת. בין אם מדובר בסדנה לניקוי רעלים שמתקיימת לאורך כמה ימים, בניקוי רעלים על ידי חוקן או בשינוי תזונתי קיצוני למשך מספר ימים או שבועות, צריך להתכונן לכך בצורה טובה. אספנו עבורכם טיפים ועצות כדי שתוכלו לבצע הכנה לפני ניקוי רעלים מהגוף שתהיה יעילה וטובה.

הכנה לפני ניקוי רעלים – למה צריך לבצע הכנה?

הכנה לפני ניקוי רעלים מהגוף היא חשובה כדי למנוע כמה שיותר תופעות לוואי. תהליך של ניקוי רעלים הוא תהליך טראומתי לגוף, למרות שהתוצאות שלו הן טובות מאד. במהלך התהליך יש שינוי תזונתי חריף והשינוי הזה יכול להביא לתופעות לוואי שונות כמו כאבי ראש, תשישות, חולשה ועוד. זוהי הסיבה שצריך להרגיל את הגוף בהדרגה ולבצע הכנה לפני ניקוי רעלים מהגוף – הכנה שהיא למעשה מכניסה את הגוף למצב של ניקוי.

הכנה לפני ניקוי רעלים מהגוף

הכנה לפני ניקוי רעלים – הכנה תזונתית

ישנם כמה דברים שכדאי לעשות במהלך הימים ואפילו השבועות לפני ניקוי הרעלים.

הדבר הראשון הוא להתחיל להפחית את כל המשקאות שמכילים קפאין. כדאי לצמצם לאט לאט ובהדרגתיות את הצריכה של קפה, תה עם קפאין, קולה ומשקאות ממותקים אחרים. הסיבה לכך היא שגמילה מקפאין יכולה להביא תופעות לוואי רבות ולכן מומלץ להיגמל לאט לאט במהלך הכנה לפני ניקוי רעלים מהגוף.

עוד דבר שכדאי לעשות הוא לצמצם לאט לאט את הצריכה של מזונות מתועשים, ביניהם מזונות שמכילים סוכר לבן, מזונות מטוגנים, בשרים, מוצרי חלב ומוצרים העשויים מקמח לבן.

אם מדובר באדם שמעשן סיגריות או שותה אלכוהול, מומלץ להפסיק את צריכת האלכוהול והסיגריות או להפחית אותה לאט לאט במהלך הימים או השבועות שלפני ניקוי הרעלים. אלכוהול וסיגריות מכילים חומרים רעלניים לכל דבר. הכנה לפני ניקוי רעלים מהגוף חייבת להתייחס גם לעניין זה.

כחלק מאותה הכנה לפני ניקוי רעלים מהגוף כדאי במהלך הימים שלפני הניקוי לעבור לתזונה בריאה יותר – התזונה צריכה להכיל ירקות ירוקים, אורז מלא, מזונות עם סיבים תזונתיים, פירות וירקות שונים, מזונות עשירים באומגה 3 ומזונות נוגדי חמצון.

הכנה נפשית

התהליך של ניקוי רעלים הוא כאמור תהליך דרשני שצריך להתכונן אליו לא רק באופן פיזי, אלא גם באופן נפשי. לא כדאי לבצע ניקוי רעלים בתקופה שבה אתם לחוצים מאד, עסוקים ויש לכם הרבה מאד פגישות או אירועים לא מתוכננים. זאת כדי למנוע פיתויים ולאפשר לשגרת הניקוי לתפוס את מקומה.

הכנה לפני ניקוי רעלים מהגוף כוללת גם עבודה על כוח הרצון. חשוב לדעת מדוע אתם הולכים לעשות את הניקוי, מהן התוצאות הטובות של הניקוי ולמה זה "שווה לכם". יחד עם ההכנה הפיזית, הכנה נפשית תאפשר לכם להיכנס לתוך התהליך בצורה נקייה יותר ופתוחה יותר ולעבור את תהליך הניקוי בהצלחה.

למידע נוסף על >> ניקוי רעלים הידרותרפי במעבדות לייף קלין