Posted in בלוג

הרפואה המשלימה בכלל והרפואה הסינית בפרט נכנסו לחיינו בקול ענות חלושה ועם הזמן צברו ביקוש והפכו לחלק חשוב בריפוי ובשמירה על הבריאות. העובדה שהרפואה המשלימה על שיטותיה השונות הפכה לחלק בלתי נפרד משירותי קופות החולים רק מדגישה עד כמה עם הזמן הוכחה יעילותן. הרפואה המשלימה כוללת שיטות שונות לטיפול כמו שיאצו או טווינה המשחררות תקיעויות ומזרימות את הדם טוב יותר ושיטות כמו דיקור סיני, הומאופתיה ונטורופתיה המטפלות במגוון רחב של בעיות פנימיות.

כיצד דיקור סיני מסייע לירידה במשקל?

עליה במשקל ואף אי הצלחה בניסיונות ירידה במשקל הם בעיה שהולכת והופכת שכיחה יותר ויותר. היום כבר אפילו מגדירים את ההשמנה בתור מחלה. השמנה היא תוצר של מגוון בעיות או תפקוד פחות טוב של מערכות הגוף השונות. בניגוד לרפואה מערבית המטפלת בעיקר בתסמין ופחות בגורם המרכזי להיווצרותן של בעיות, ברפואה הסינית ישנה ירידה לעומק  וטיפול בגורמים הראשוניים בייחוד שמטפלים אצל בעלי אסמכתא לדוגמת גיא קארו סיגל. כך, ירידה במשקל תטופל באמצעות הבאת המערכות לחילוף חומרים יעיל יותר, בין היתר באמצעות שחרור תקיעויות והזרמת הדם בצורה טובה. הדבר יכול להיות פתרון לבעיות נוספות כמו טיפול בעצירות למשל. גם עצירות יכולה לנבוע מחילוף חומרים איטי.

דיקור סיני לטיפול בשלל בעיות

טיפול בירידה במשקל או טיפול בעצירות הם רק חלק קטן מן הבעיות בהן ניתן לטפל באמצעות דיקור סיני. נשים רבות הסובלות מכאבי מחזור קשים מוצאות מענה ברפואה הסינית והטיפולים עוזרים להפחתת הכאבים באופן ניכר. חשוב כמובן שאת הטיפולים יבצע מטפל אשר הוכשר לכך באופן פורמלי ולמד רפואה סינית באחת המכללות המוכרות ללימודי רפואה משלימה. מדובר על מסלול לימודים לא קצר של כארבע שנים וחשוב לוודא שהמקום בו מקבלים את הטיפול מעסיק רק מטפלים שהוכשרו לטיפול בדיקור סיני באופן מלא. במכון הטיפול LIFECLEAN תוכלו לקבל טיפול בדיקור סיני מידי מומחים בכך. אל הטיפול בדיקור ניתן ואף מומלץ לצרף טיפול ניקוי רעלים אשר מנקה את הגוף מבפנים, משחרר עומסים מיותרים ומזרים דם ואנרגיות בצורה מיטבית.

איך לבחור מקום לקבלת הטיפולים?

כאשר בוחרים מקום בו תעברו את הטיפולים, בין אם זהו דיקור סיני, ניקוי רעלים או שניהם, חשוב לוודא שזהו מכון הפועל ברישיון, שיש לו את כל האישורים הנדרשים לכך. יש  לבדוק מיהן הנפשות הפועלות במקום- מיהם המטפלים ומה הכשרתם, מיהם מנהלי המקום. חשוב לוודא שהמקום שומר על ניקיון והיגיינה כפי שנדרש ממקום המציע טיפולים לבריאות וניקוי הגוף- בעייתי יהיה לנקות את גופנו מבפנים כאשר הסביבה בה נעבור את הטיפול אינה נקיה מספיק… בנוסף, מומלץ שהמקום יהיה נוח לכם מבחינת מיקום ומבחינת שעות הפעילות כך שתוכלו לשלב את הטיפולים בשגרת היומיום. מכון הטיפול LIFECLEAN שם דגש רב על איכות הטיפול והשירות ומפעיל מספר סניפים ברחבי הארץ לנוחיותכם.