Posted in ניקוי רעלים

עצירות. זה קורה לכולם. למעשה עשרים אחוזים מהאוכלוסייה תסבול מעצירות במהלך החיים, לעיתים כתופעה שחולפת ולעיתים באופן קבוע.

מי שסובל מעצירות באופן קבוע מתמודד עם הרבה מצבים של חוסר נעימות, עם כאבי בטן מתמשכים ועם לחץ קבוע על הגוף שלא עוזר בהתנהלות היומיום. הסימפטומים שמאפיינים את בעיית העצירות יכולים להיות גם נפיחויות ואפילו טחורים ודימומים. את כל התופעות האלו אפשר לעצור באמצעות פתרון אחד פשוט: קולון הידרותרפיה.

טיפול בעצירות – קולון הידרותרפיה: הטיפול היעיל לבעיית העצירות

קולון הידרותרפיה היא הדרך המהירה, היעילה והבטוחה לטפל בבעיית עצירות ולחזור לאורח חיים נעים יותר כמעט באופן מיידי. לצד שינוי תזונתי מהותי, שיקל משמעותית על פעילות מערכת העיכול ויעזור גם לפתור את הבעיה בטווח הארוך, ניקוי של המעי הגס ומערכת העיכול מפסולת ומרעלים הוא חשוב ומאפשר התחלה חדשה.

הטיפול מתרחש במרפאה, בפרטיות מוחלטת. המטופל שיונחה על ידי המטפלים כיצד להיערך לקראת הטיפול כך שיהיה יעיל ככל האפשר, נשכב על מיטת הטיפול. במהלך הטיפול מחבר המטפל צינור ומחדיר אותו לפי הטבעת, הצינור הזה מחדיר נוזלים לתוך איזור המעי הגס ואלו מנקים ושוטפים את המעי מהפסולת שנמצאת בו. פסולת זו מהווה סיבה משמעותית מאד לבעיית עצירות. פעולת ההזרמה של המים פנימה מתבצעת תוך הרחבה וכיווץ של המעי הגס, דבר שעוזר לוויסות רמת ה-PH במערכת העיכול, דבר שמקל גם כן על בעיית העצירות.

לצד שטיפת המעי, צינור נוסף מוציא את כל האשפה החוצה מהמעי הגס ולמעשה הקיבה והמעי נקיים לחלוטין מרעלים ומשיירי מזון. הטיפול נטול סכנות ולאחריו אפשר פשוט לקום וללכת הביתה. הוא נמשך רק 45 דקות ומתבצע תוך התאמה אישית לצרכים של כל מטופל.

בין קולון הידרותרפיה, תזונה נכונה ופתרון לעצירות

טיפול קולון הידרותרפיה הוא טיפול ניקוי שמסייע באופן מיידי למי שסובל מעצירות. לאחר הטיפול – כדי לשמור על התוצאות הטובות והיעילות – חשוב להקפיד על תזונה נכונה ושתייה של נוזלים לאורך היום ובאופן קבוע. אם אינכם יודעים אילו מאכלים יעזרו לכם לשמור על יציאות קבועות וימנעו בעיה חוזרת של עצירות כעבור כמה חודשים, היעזרו בשירותיהם של תזונאים מקצועיים.

יחד עם הטיפול של קולון הידרותרפיה, תוכלו להנות משגרת חיים הרבה יותר נעימה, ללא עצירות וכל תופעות הלוואי שלה. בין קולון הידרותרפיה, תזונה נכונה ובעיית העצירות השכיחה כל כך – יש קשר ישיר וחיובי . השילוב בין שני הראשונים עוזר באופן מוכח לפתור את בעיית העצירות.

מחפש פתרון לעצירות? טיפול אחד וחסל!

טיפול של קולון הידרותרפיה יפתור את בעיית העצירות ביום אחד של טיפול, בפחות משעה, ויעזור לכל מי שסובל מהבעיה לחזור לדרך חיים בריאה יותר ולפעילות תקינה של מערכת העיכול – הסוף לכאבים, לנפיחות ולחוסר הנעימות.

 עוד בלייף קלין:

הכנה לקולונסקופיה

ניקוי רעלים