Posted in ניקוי רעלים

מזון תעשייתי, אוכל מהיר, תבלינים תעשייתיים והאוכל הקפוא שאנחנו פוגשים במקררי הסופר – בכל הדברים האלו ובהרבה אחרים יש רעלים. הרעלים האלו שחודרים אל הגוף שלנו, מתנקזים אל הכבד ואל הכליות ואלו זועקים "הצילו". ניקוי רעלים מהגוף הפך, יחד עם תזונה בריאה ואורח חיים בריא, לשיטה טובה לנקות את הגוף מכל החומרים הלא בריאים האלו ולהחזיר את האנרגיות החיוניות והתחושה הטובה לגופנו. זוהי הסיבה שרבים מאיתנו פונים כיום ומבצעים דיאטה לניקוי רעלים מהגוף לאורך מספר ימים ואפילו שבועות.

דיאטה לניקוי רעלים מהגוף לא חייבת להיות משהו שיכלא אתכם בתוך שגרה של אכילת אורז או שתיית מיצים. שינוי תזונתי והכנסה של מאכלים שידועים כמנקי רעלים אל התפריט היומיומי שלכם יכולים לעשות פלאים.

דיאטה לניקוי רעלים

אלו מזונות נכניס לדיאטה לניקוי רעלים?

ירקות ירוקים

ירקות ירוקים ובעיקר ירקות עליים ירוקים נחשבים למושלמים עבור דיאטה לניקוי רעלים מהגוף בזכות ההרכב המינרלי שלהם. ירקות אלו, ביניהם במיוחד פטרוזיליה, תרד, כרוב, עלי סלק ועלי רוקט, כוללים מינרטלים ופיטוכימיקליים שיעילים לניקוי וחיטוי. כך למשל כלורופיל שגורם לצבע הירוק-ירוק שלהם. הכניסו את הירקות האלו לכל דיאטה לניקוי רעלים מהגוף ותהנו מניקוי של הכבד, הכליות, מערכת העיכול ואפילו הריאות בצורה טבעית וקבועה.

דיאטה לניקוי רעלים – פירות טריים

פירות טריים הם מושלמים לניקוי של הגוף מרעלים. הכנסה של שלוש מנות פרי לתפריט של דיאטה לניקוי רעלים מהגוף היא חיונית לא רק בזכות המרכיבים הבריאים של הפירות אלא גם בזכות היכולת שלהם לנקות את הכבד והכליות מרעלנים. בין הפירות שמנקים יותר מכולם את הגוף אפשר לכלול תפוחים, אננס, פירות הדר וגם ארטישוק שמכיל חומר בשם סינרין אשר מנקה את הכבד. גם פירות יער, שידועים כנוגדי חומציות, יכולים לסייע לתהליך ניקוי הרעלים מהגוף.

דיאטה לניקוי רעלים

כולנו מכירים כבר את המונח "דיאטת אורז" שנחשבת לשיטת דיאטה לניקוי רעלים מהגוף יעילה במיוחד. אורז הוא מזון מגוון, בגלל הסוגים הרבים שלו, הוא ממלא ומזין את הגוף אף הגוף מסוגל גם לפרק אותו בקלות. כתוצאה מכך יש ניקוי טבעי של הגוף מרעלנים במשך מספר ימי הדיאטה בה אוכלים בעיקר אורז וירקות ירוקים.

דיאטה לניקוי – לימון

לימון הוא בעל חומצות שמאפשרות לרעלנים להפוך להיות מסיסים במים. כתוצאה מכך הגוף יכול להיפטר מהרעלים בקלות. הרופאים ממליצים על כוס מים חמים עם מעט מיץ לימון בכל בוקר כדי לנקות את הגוף מרעלים מיותרים.

ישנם עוד מגוון רחב של מזונות שאפשר להכניס לכל דיאטה לניקוי רעלים מהגוף ולזכות בתוצאות טובות. שימוש בכורכום למשל, יעזור גם הוא לניקוי הרעלים מהגוף, כמו גם אכילה של ירקות ממשפחת המצליבים, אצות ים ושתייה של תה ירוק. בנוסף, דיאטה לניקוי רעלים מהגוף לא תהיה מושלמת ויעילה בלי פעילות גופנית, שממריצה את הגוף ומסייעת לניקוי הרעלים.

למידע על >>  הכנה קולונוסקופיה