Posted in ניקוי רעלים

ניקוי רעלים – הכי בריא להיות נקי בחוץ ובפנים

ניקוי רעלים לבריאות טובה

שחרור מתחים וסטרס לבריאות הגוף

המתחים המלווים אותנו במהלך חיינו, ומוכרים כל כך בעולם המודרני והדינמי בו אנו חיים, אינם מוסיפים לבריאותנו ומשפיעים עלינו לטווח הרחוק והקצר כאחד. המעקב אחר ההתנהלות התקינה של המערכות בגופנו חשוב לאין ערוך, למניעת מחלות כרוניות ואקוטיות שונות כתוצאה ממתחים ולחצים להם אנו חשופים במהלך פעילותנו היומיומית.

לפי מחקרים שהתבצעו באוניברסיטאות שונות ברחבי העולם – ובכללם באוניברסיטאות ובקולג'ים רפואיים בארה"ב ובאירופה – הוכח כי התהליך ההידרותרפי לניקוי רעלים, תורם להשגת שליטה כזו ומספק פתרון מיידי לקשיים ולמכאובים קיימים, לצד מניעת מחלות עתידיות המשפיעות על הבריאות, על משקל הגוף ואף על מראה העור.

משילים עד 3 ק"ג מהרעלים בגוף

באמצעות השיטה הטכנולוגית המהפכנית, הכוללת פעילות הידרציה, מתבצע תהליך של ניקוי רעלים באמצעות זרם עדין של מים חמימים המצוי בשליטתכם, בסביבה סטרילית ופרטית. התהליך מנקה את המעי ומוציא ממנו, באמצעות פעולה עדינה ובלתי מורגשת, את הפסולת הנמצאת באיברים הפנימיים, אשר אינה יוצאת בדרכי הטבע הרגילות.

במשך 40 דקות תוכלו להירגע על הכורסה המפנקת ולהשיל עד 3 ק"ג ממשקל גופכם, במנוחה מוחלטת. יש הנוהגים להאזין למוזיקה אהובה ומרגיעה במהלך הטיפול ולקום כמו חדשים. היום אתם כבר ממש לא חייבים לצום שבוע ימים כדי להיכנס לשמלת ערב או לג'ינס שאתם אוהבים; פשוט מגיעים ללייף קלין ביום האירוע ונכנסים לכל בגד ללא מאמץ!

ירידה מהירה במשקל – בעיני המחקר הרפואי

מחקרים רבים גורסים כי ירידה מהירה במשקל אינה בריאה ואף מזיקה לבריאות. עם זאת, השיטה של לייף קלין אינה עוסקת בירידה במשקל בלבד. בבסיס הטיפול עומד הערך של ניקוי רעלים והחומרים העודפים בגוף, אשר אינם מכילים מסת שומן או מסת שריר. בגופנו קיימת פסולת שמשקלה נע בממוצע בין 1 ל-3 ק"ג, ואלה בדיוק הנקודות עליהן עובדת טכנולוגיית ההידרותרפיה. השיטה מנקה את הגוף מהשאריות אשר "תוקעות" אותו, ובדרך עוזרת לכם לרדת במשקל.

מרגישים נפוחים? חשים שהמתח והסטרס לא נותן לכם מנוח? ההליכה לשירותים היא סיוט מתמשך? לקביעת תור, צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים.

 עוד באתר: לייף קלין | מניעת סרטן המעי הגס | הכנה לקולונסקפיה

1800-60-50-50

חשבו נקי – חשבו לייף קלין