Posted in בלוג

בשנים האחרונות גברה המודעות לאורח חיים בריא ולתזונה שמטיבה עם הגוף שלנו, מונעת מחלות ועוזרת לנו להיראות טוב יותר. כולנו מדברים על שיטות, כלים ודרכים לשמור על המראה האסתטי, להרגיש טוב מבפנים ומבחוץ ולעשות זאת תוך שימוש בחומרים הטבעיים ביותר.

ניקוי רעלים נחשב לדרך יעילה לנקות את הגוף מכל החומרים המזיקים ולעשות שינוי. זה קורה גם בהתייחסות לאיברים הפנימיים, לזרימת הדם, למערכת העיכול ולכל מה שקורה בתוכנו, אבל זה משפיע גם על העור שלנו ובכך – על המראה החיצוני.

על מה מבוסס ניקוי רעלים?

היום ישנן דרכים רבות לבצע ניקוי רעלים אבל המשותף לכולן הוא השינוי התזונתי. אנחנו בוחרים במשך כמה ימים ולעיתים גם במשך כמה שבועות לצרוך מזונות או משקאות שמטיבים עם הגוף ויוצרים פעולה כמעט מיידית של ניקוי הרעלים מהגוף.

כך למשל מתבצע ניקוי רעלים על בסיס מיצים, ניקוי רעלים על בסיס נוזלים שקופים וניקוי רעלים המבוסס רק על מזון חי מן הטבע. התפריט שנקבע לתקופת ניקוי הרעלים מכיל מזונות שיש בהם נוגדי חומציות ומרכיבים נוספים ששומרים על הגוף ויוצרים פעולה של ניקוי רעלים. במשך כמה ימים, החומרים המזיקים לגוף נפלטים ממנו ואנחנו בעצם מתחילים מחדש – עם גוף בריא יותר ונקי יותר.

דיטוקס לעור – לא מה שחשבתם

לצד ניקוי רעלים לשיפור תפקוד הגוף באופן כללי, אנחנו מכירים היום תהליכים שמתייחסים באופן פרטני לעור הפנים (למידע נוסף). דיטוקס לעור הוא שם כולל לשיטות ניקוי, תכשירים שונים ותהליכים קוסמטיים שעוזרים לנו לנקות את העור מרעלים ובכך לשפר את המראה שלו.

רשתות הפארם כבר עמוסות במוצרים שונים, של חברות המתמחות בניקוי רעלים וגם של חברות קוסמטיקה שעלו על הגל, ומציעות קרמים, סרומים ותכשירים שונים שתפקידם לנקות את הרעלים מעור הפנים ולעשות לו ריסטארט.

בתכשירים האלו יש בדרך כלל נוגדי חמצון, חומצה לינולאית שתפקידה לשפר את זרימת הדם לשכבות העור ובכך ליצור התחדשות טבעית שלו, בנוסף התכשירים כוללים מים בריכוז גבוה, חומרים המוסיפים לחות לעור, חומרים מנטרלי רעלים ועוד.

ניקוי רעלים לעור – מאיפה להתחיל?

קליניקות לרפואה אסתטית, קוסמטיקאיות, מכונים המציעים ניקוי רעלים וגם רשתות הפארם עם תכשירי המדף שהן מציעות – כל אלו מספקים מענה למי שרוצה לחדש את העור ולהיפטר מהחומרים המזיקים לו.

הדרך הטובה ביותר לנקות את הרעלים ולתת לעור להתחדש היא לפנות לאיש מקצוע מיומן, שיוכל להתאים באופן מיוחד תכשירים וטיפולים של ניקוי רעלים בהתאם לסוג העור, לתזונה, לאורח החיים ולמצב הבריאותי.

בניגוד לקרמים ולתכשירים שמיועדים לכל אדם בכל גיל ובכל מצב בריאותי, ליווי של קוסמטיקאית או מומחה ברפואה אסתטית, נותן הזדמנות לנקות את הרעלים מהעור באחריות מלאה ועם פיקוח מקצועי ובכך לחסוך גירויים, פריחה, יובש ורגישויות נוספות.