השינוי מתחיל מבפנים 

ניקוי רעלים כחלק מתוכנית ירידה במשקלבאמצעות ניקוי הגוף מרעלים במכון לייף קלין ובשילוב תזונה נכונה, ניתן בקלות להפחית במשקל וליהנות מתחושת חיוניות וקלילות – בזמן קצר, ללא כדורים וללא תחושת רעב.

את השינוי ניתן לראות כבר מהטיפול הראשון!

שורש הבעיה טמון באורח החיים המודרני והדינמי, האוויר המזוהם שאנו נושמים, האוכל המתועש והעשיר בהורמונים ובתוספים כימיים, הלחץ הנפשי והסטרס.

כל אלו גורמים להצטברות של רעלים ופסולת, שבמשך השנים נדבקים לדופנות המעי, מכבידים על חילוף החומרים בגופנו ומאטים אותו, וגורמים למגוון בעיות בריאות, וביניהן:

• בעיית המעי העצל
• עלייה במשקל
• נפיחות
עצירות
• תחושת עייפות
• חוסר ריכוז
• ועוד

אחד הטיפולים הטובים והנפוצים ביותר כיום לניקוי רעלים ופסולת מהגוף, הוא טיפול בקולון הידרותרפיה (שטיפת המעי הגס). מערכות הגוף חוזרות לתפקד, מזרזות ומשפרות את חילוף החומרים בגוף ומעוררות את פעולת הפריסטלטיקה (תנועתיות) של המעי. בשילוב תזונה נכונה ופעילות גופנית ניתן להפחית במשקל, להוריד את הנפיחות בזמן קצר יחסית ולשמור על המשקל החדש לאורך זמן!

 

מכון לייף קלין מתמחה בטיפולי הידרותרפיה, ונחשב למתקדם וליעיל מסוגו בארץ בזכות מכשור חדשני המאושר על ידי רשות התרופות האמריקאית (FDA)

אתם מוזמנים להיכנס אל הקליניקה המאובזרת והאסתטית שלנו, הפועלת במיוחד עבורכם, נשים וגברים כאחד, לצמצום תחושת הנפיחות ולניקוי הרעלים והפסולת מגופכם. פעולת הניקוי תעניק לכם נקודת התחלה חדשה לדיאטה, ולהחזרת מערכות הגוף לפעולה תקינה ולתחושת ניקיון, קלילות ואנרגטיות.

 

מהלך הטיפול

במהלך הטיפול מוזרמים אל המעי הגס מים מסוננים ומטוהרים, בזרימה עדינה ומחוממת לטמפרטורת הגוף. פעולת שטיפה זו מרככת את הפסולת הדבוקה מזה שנים אל דפנות ופיתולי המעי הגס, ומאפשרת למטופל לשחרר את כל הרעלים והפסולת.

אורך כל הטיפול כ-45 דקות. במשך הטיפול יכול המטופל לשלוט על המערכת בעצמו (למעט מקרים בהם המטופל מעוניין בנוכחות של מטפל/ת). הטיפול מתבצע תוך שכיבה בנוחות, ברוגע ובאינטימיות מוחלטת.

בסוף התהליך המטופל יוצא אסתטי, אנרגטי ונקי, להמשך יום נעים ובלי שום תופעות לוואי.

 

מדוע דווקא Life Clean

מודרני ומתקדם – הטיפולים במכון לייף קלין הם מהיעילים והחדישים ביותר, בזכות מכשור חדשני ובלעדי של LIFE CLEAN AOW המתקדם, המאושר מטעם רשות התרופות האמריקאית (FDA)

צוות מומחים מקצועי – צוות מטפלים מיומן, מקצועי וסבלני ילווה אתכם במהלך הטיפול, ויקפיד על נוחות, אינטימיות ופרטיות, להרגשה נעימה, בטוחה ואסתטית.

מקפידים על פרטיותך – בלייף קלין שמים דגש על פרטיות ואסתטיות מלאות בטיפול. לאחר מתן הסבר פשוט, המטופל נהנה מטיפול המתבצע בפרטיות מלאה, ומאפשר לו לעשות זאת ללא כאב, בנוחות, בנעימות וברוגע.

 

מי מתאים ואינו מתאים לתהליך ניקוי רעלים

הטיפול במכון לייף קלין מתאים כמעט לכל קבוצות האוכלוסייה, נוער, נשים וגברים כאחד.

הטיפול אינו מתאים לקהלים הבאים:
• אנשים שעברו ניתוח בטן, מעי או פי-טבעת
• אנשים עם בעיות ספיקת-כליות, אי-ספיקת לב וכן סדקים או פיסורה
• נשים בהריון
• חולי קרוהן, קוליטיס ודלקות מעיים למיניהן