Posted in ניקוי רעלים

בעיות עצירות

אחת הבעיות השכיחות אצל מבוגרים, ילדים ואפילו תינוקות בני כמה חודשים היא העצירות. זוהי בעיה עתיקה, ותיקה ומדוברת שנראית לכולנו כמו תופעה שפשוט תעבור ותחלוף לה. ישנם מקרים בהם העצירות הופכת לשכיחה יותר מדי. התדירות של ריקון מערכת העיכול הופכת פחות קבועה ואנחנו שמים לב שאנחנו מתמודדים עם שלל תחושות לא נעימות: כבדות, כאבי בטן, ירידה באנרגיה ועוד.

הסיבות לעצירות

לפני שנדבר על הפתרון לבעיות עצירות, כדאי לדבר על הסיבות לעצירות. עצירות יכולה להיות תולדה של שינויים בתזונה ובאורח החיים או לחילופין, בעיה קבועה שנוצרת בעקבות אורח חיים לא בריא. היא יכולה להופיע לאחר שמתחילים לקחת תרופות שונות, כתופעת לוואי לתרופה.

בנוסף, עצירות יכולה להופיע בעקבות בעיות שונות במערכת העיכול או בקיבה. זו יכולה להיות בעיה רפואית פנימית שצריך לאבחן – והעצירות היא רק תופעת לוואי שלה. במקרים אחרים, זו יכולה להיות מחלה שלכאורה נראית לא קשורה למערכת העיכול, למשל פרקינסון או מחלה נפשית כלשהי.

שינוי תזונתי קודם לכל

אם אתם סובלים מבעיית עצירות מתמשכת, שינוי תזונתי חייב להיות פתרון עיקרי, בשילוב עם שיטות כמו אלו שמוצעות אצלנו. ישנם סוגים שונים של עצירות – לעיתים בתדירות נמוכה ולעיתים בתדירות גבוהה וקבועה. שינוי תזונתי שכולל החלפה של המזונות בתפריט היומי שלכם במזונות עם סיבים תזונתיים, שומנים טובים, ויטמינים ומינרלים וצריכה של הרבה מים יעזרו מאד להתנעה מחדש של מערכת העיכול ולריקון הקיבה.

ניקוי רעלים וקולון הידרותרפיה כפתרון יעיל לבעיות עצירות

לצד השינוי התזונתי, פתרון איכותי ויעיל לבעיות העצירות הוא ניקוי של מערכת העיכול מרעלים ומשאריות מזון שהצטברו בפנים. הדרך הפשוטה ביותר לעשות זאת היא ניקוי רעלים. תהליך זה הוא שם כולל למגוון רחב של תפריטים מצומצמים, שמבוססים על מזון אחד או על מספר מזונות קטן – למשל צום מיצים.

אם זאת, ישנה דרך מהירה יותר לניקוי רעלים. באמצעות תהליך שנקרא קולון הידרותרפיה אפשר לנקות את המעי הגס בצורה טובה, בטוחה ויעילה מאד ולהגיע לתוצאות טובות תוך יום אחד בלבד.

טיפול קולון הידרותרפיה נמשך בסך הכל כ-45 דקות. במהלך הטיול נשטף חלל המעי הגס בנוזלים באמצעות צינור המוחדר דרך פי הטבעת. צינור אחר שואב החוצה את הפסולת שנמצאת במעי הגס ובמערכת העיכול. התוצאה המיידית של טיפול קולון הידרותרפיה היא הרגשה טובה וקלילה יותר, חיסול בעיית העצירות במקרים רבים והמשך של פעילות תקינה של מערכת העיכול.

איך טיפול קולון הידרותרפיה מסייע לפתרון העצירות?

במהלך הטיפול של ניקוי המעי הגס באמצעות קולון הידרותרפיה, משתפרת רמת הPH במעי הגס וכן האיזון הבקטיראלי באיזור משתפר. כתוצאה מכך, ישנו שיפור מיידי בפעילות מערכת העיכול ובפירוק הפסולת שנמצאת במעי הגס.

לסיכום, אם אתם סובלים מבעיית עצירות, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לאבחן את הסיבה לכך. לאחר מכן, התייעצו עם מומחה לתזונה בנושא שינוי תזונתי. טיפול קולון הידרותרפיה יוכל לפתור את הבעיה באופן מהיר ויעיל ולשפר מיידית את תפקוד מערכת העיכול – כדי שתוכלו להתחיל מחדש.

 עוד בלייף קלין:

ניקוי רעלים

הכנה לקולונסקופיה